Om in te schrijven voor een cursus aan het UCT heb je een UGent-account nodig. Een UGent-account bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord. Aan de hand van dit account heb je o.a. toegang tot je persoonlijk UGent e-mailadres. Het is belangrijk om te weten dat je na je inschrijving enkel via dit e-mailadres informatie zal ontvangen over de cursus waarvoor je je hebt ingeschreven. We zijn hiertoe genoodzaakt omwille van privacy redenen.
Heb je nog geen UGent-account?
Heb je al een cursus Nederlands aan het UCT gevolgd of wil je je inschrijven voor een cursus Nederlands voor Uitwisselingsstudenten? Dan schrijf je je in via het platform Oasis:
Vul dan dit formulier in. Vraag zeker eerst je UGent-account aan (zie stap 1 hierboven).
Weet je niet zeker voor welke cursus Nederlands je je kan inschrijven? Bekijk dan onze FAQ hierover!
Na je inschrijving zal je een e-mail ontvangen van noreply.sap@ugent.be met als bijlage de factuur voor je betaling. Zodra je die betaald hebt, is je inschrijving definitief rond.
Schrijf je je later in dan twee weken voor de start van de cursus? Stuur dan ten laatste één dag na het ontvangen van de factuur je betaalbewijs naar betaalbewijs.uct@ugent.be.
Nadat je inschrijving definitief rond is, bekijk dan zeker de FAQ ‘Wat na je inschrijving?’ met praktische info die je nodig hebt om je cursus succesvol te kunnen volgen.