Om in te schrijven voor een cursus aan het UCT heb je een UGent-account nodig. Een UGent-account bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord. Aan de hand van dit account heb je o.a. toegang tot je persoonlijk UGent e-mailadres. Het is belangrijk om te weten dat je na je inschrijving enkel via dit e-mailadres informatie zal ontvangen over de cursus waarvoor je je hebt ingeschreven. We zijn hiertoe genoodzaakt omwille van privacy redenen.
Heb je nog geen UGent-account?
Dit is mijn eerste cursus Nederlands in het UCT |
Ik heb al Nederlands aan het UCT gevolgd |
Ik wil inschrijven voor Nederlands voor Uitwisselings-studenten |
Vul dit formulier in |
|
Weet je niet zeker voor welke cursus Nederlands je je kan inschrijven? Bekijk dan onze FAQ hierover!
Na je inschrijving zal je een e-mail ontvangen van noreply.sap@ugent.be met als bijlage de factuur voor je betaling. Zodra je die betaald hebt, is je inschrijving definitief rond.
Als je je minder dan twee weken voor je cursus of test inschrijft, dan vragen we je om ten laatste 1 werkdag na ontvangst van de factuur de betaling in orde te brengen. Gebruik de gestructureerde mededeling zoals vermeld op de factuur.
Betaal je via een buitenlandse rekening, stuur dan ten laatste 1 werkdag na ontvangst van de factuur een betaalbewijs naar betaalbewijs.uct@ugent.be. Kan je de gestructureerde mededeling niet gebruiken, vermeld dan je naam en de cursus waarvoor je betaalt.
Nadat je inschrijving definitief rond is, bekijk dan zeker de FAQ ‘Wat na je inschrijving?’ met praktische info die je nodig hebt om je cursus succesvol te kunnen volgen.