Je kan niet met cash betalen. Lees hier wat onze betaalmethodes zijn.
- Met bancontact of creditkaart in ons inschrijvingssecretariaat.
- Via overschrijving: Na je inschrijving ontvang je een e-mail van noreply.sap@ugent.be. In de bijlage van deze e-mail vind je je factuur terug, inclusief betalingsverzoek. Het is belangrijk dat je de gestructureerde mededeling vermeldt bij je overschrijving. Het verwerken van een overschrijving duurt 3 tot 7 werkdagen.
Let wel: Eventuele bankkosten (bij een overschrijving vanuit het buitenland) zijn voor de cursist.
- Via opleidingscheques
- Voor werknemers:
Je kan met opleidingscheques voor werknemers betalen maar enkel voor een cursus Nederlands voor Anderstaligen. Meer informatie kan je vinden op de website van de Vlaamse overheid.
Let wel: De deadline voor het betalen via opleidingscheques is 1 dag voor de start van de cursus.
- Via interne betaling (enkel voor personeel van de Universiteit Gent)
- Via interne bestelbon (enkel voor een betaling via een project of BOF-krediet)
Je schrijft je in voor een cursus via OASIS. Daarna maak je in SAP een interne bestelbon aan met deze gegevens:
- ons vakgroepnummer: LW06
- het artikelnummer: 3000033
- een mededeling: naam cursus en cursuscode (bv. EN15, FR02…) – zie cursuspagina
Verstuur deze bestelbon naar uct@ugent.be. Daarna versturen we een interne verkoopfactuur naar je vakgroep zodat de registratie in SAP in orde is.
- Via interne transfer (enkel voor WBS-element of kostenplaat)
Je schrijft je in voor een cursus via OASIS. Daarna stuur je een e-mail naar uct@ugent.be met deze gegevens:
- de naam van de cursist
- de cursuscode (bv. EN15, FR02…) – zie cursuspagina
- het te betalen bedrag
- het WBS-nummer en het fonds of de kostenplaats en het fonds
- het vakgroepnummer
- het intern order (indien nodig)
Nadat we je e-mail ontvangen hebben, voeren wij de interne transfer uit.
← Naar het FAQ overzicht