Hoe kan ik betalen?

Je kan niet met cash betalen. Lees hier wat onze betaalmethodes zijn.

  • Met bancontact of creditkaart in ons inschrijvingssecretariaat.
  • Via overschrijving: Na je inschrijving ontvang je een e-mail van noreply.sap@ugent.be. In de bijlage van deze e-mail vind je je factuur terug, inclusief betalingsverzoek. Het is belangrijk dat je de gestructureerde mededeling vermeldt bij je overschrijving. Het verwerken van een overschrijving duurt 3 tot 7 werkdagen.
    Let wel: Eventuele bankkosten (bij een overschrijving vanuit het buitenland) zijn voor de cursist.
  • Via opleidingscheques
    • Voor werknemers:
      Je kan met opleidingscheques voor werknemers betalen maar enkel voor een cursus Nederlands voor Anderstaligen. Meer informatie kan je vinden op de website van de Vlaamse overheid.
      Let wel: De deadline voor het betalen via opleidingscheques is 1 dag voor de start van de cursus.
  • Via interne betaling (enkel voor personeel van de Universiteit Gent)
  • Via interne bestelbon (enkel voor een betaling via een project of BOF-krediet)
    Je schrijft je in voor een cursus via OASIS. Daarna maak je in SAP een interne bestelbon aan met deze gegevens:
    • ons vakgroepnummer: LW06
    • het artikelnummer: 3000033
    • een mededeling: naam cursus en cursuscode (bv. EN15, FR02…) – zie cursuspagina
      Verstuur deze bestelbon naar uct@ugent.be. Daarna versturen we een interne verkoopfactuur naar je vakgroep zodat de registratie in SAP in orde is.
  • Via interne transfer (enkel voor WBS-element of kostenplaat)
    Je schrijft je in voor een cursus via OASIS. Daarna stuur je een e-mail naar uct@ugent.be met deze gegevens:
    • de naam van de cursist
    • de cursuscode (bv. EN15, FR02…) – zie cursuspagina
    • het te betalen bedrag
    • het WBS-nummer en het fonds of de kostenplaats en het fonds
    • het vakgroepnummer
    • het intern order (indien nodig)
      Nadat we je e-mail ontvangen hebben, voeren wij de interne transfer uit.
← Naar het FAQ overzicht